Klachtenprocedure
Doet zich onverhoopt een probleem voor? We werken graag samen met u aan de oplossing. Komt u er met de betrokken medewerker niet uit? Neem dan contact op met de directeur.
Klachtenregeling
Als het resultaat na de diverse gesprekken niet naar tevredenheid is, kunt u een beroep doen op de klachtenregeling van Eenbes Basisonderwijs. Hierover leest u meer op de website van onze Stichting.
Interne contactpersoon
Onze interne contactpersoon – Erica van Seggelen – geeft u graag meer uitleg over de klachtenregeling. De interne contactpersoon is gemakkelijk aanspreekbaar, zowel voor leerlingen als voor ouders.
Wat doet de interne contactpersoon?
• luisteren naar de klacht;
• informatie geven over de klachtenprocedure;
• overleggen met de externe vertrouwenspersoon;
• eventueel verwijzen naar de externe vertrouwenspersoon;
• contact houden met de leerling/ouders.
Daarnaast heeft de interne contactpersoon een belangrijke taak bij de preventie van seksuele intimidatie op school.